Вироби повністю відповідають оригіналу
- Модель:ГЦ-64
- Доступно:Є в наявності96
5 022 грн
Є в наявності
Гідроциліндр поршневий, двосторонньої дії підйому стріли екскаватора. Загальний хід 140 мм.
Загальні (гідроциліндри) | |
Стан (гц) | Нове |
Гарантія | 12 місяців |
Країна реєстрації бренду | Україна |
Вантажопідйомність (тонн) | - |
Тип гидроцилииндра | одноштоковый |
Модель техніки (гц) | ЕО-2621В-3, ЕО-2626, ЕО-2628, ЕО-2629, ТО-49, ЕО-2101 |
Додатково (гідроциліндри) | |
Діаметр кулі | - |
Клас чистоти робочої рідини | 12 по ГОСТ 17216-71 |
Аналоги (гц) | - |
Діаметр гільзи (мм) | 110 |
Діаметр штока/плунжера (мм) | 55 |
Відстань між осями розкладене (мм) | - |
Хід гідроциліндра (мм) | 140 |
Хід штоків I-II-III-IV | 140 |
Каталожний номер (гц) | ГЦ 110.55.140.50 |
Відстань між осями складене (мм) | 433 |
Кількість сторін розвантаження | 1 |
Тип кріплення (гц) | отвір з одного боку |
Діаметр вушка (мм) | 125 |
Марка техніки (гц) | ЕО-2621В-3, ЕО-2626, ЕО-2628, ЕО-2629, ТО-49, ЕО-2101 |
Вид техніки (гц) | Екскаватори |
Номінальний тиск (МПа) | 16 |
Максимальний тиск (МПа) | 20 |
Тиск холостого ходу (МПа), не більше | 0,5 |
Кількість штоків | 1 |
Страгивания, не більше | 0,8 |
Номінальна швидкість штока гідроциліндр (м/с), не менше | 0,12 |
Максимальна швидкість штока гідроциліндр (м/с), не менше | 0,3 |
Номін. що штовхає сила при номінальному тиску (кН) не менше | 152 |
Номін. тягнуча сила гідроциліндра (кН) не менше | 112,5 |
Гідромеханічний ККД при номінальному тиску, не менше | 0,92 |
Загальний ККД при номінальному тиску, не менше | 0.9 |
Робоча рідина (рекомендована) | М-10 В2, М-10 Г2, ГОСТ 8581-78, МГЕ-46В ТУ 38.00.1347-2000, HVLP 32 і HVLP 46 по Din 51524-3-2006 |
Кінематична в'язкість масла (сСт) | 20-40 |
Матеріал деталей | E355 (C40) сталь вуглецева |
Температурний режим роботи, °C | від -40 до +70 |
Ресурс роботи | 10 тис. повних ходів |
Питома обсяг виноситься робочої рідини через манжети | 0,02 |
Клас герметичності гідроциліндра | А, ГОСТ 16514-96 |
Тип ущільнення (манжети) | Поліуретанові TPL, TPM |
Ще не було питань.